Co do gry (samej) CS:GO, to Twoj sprzet spelnia wymagania i bez zajakniecia powinien wyrobic minimum 60 FPS. WIeksza ilosc klatek NIE jest w ogole potrzebna, poniewaz pojawi sie efekt "tearingu", czyli rwania ekranu w postaci poziomych linii tu i owdzie, spowodowanych "nadpisywaniem" przez procesor kolejnych klatek w miejsce aktualnie wyswietlanej klatki. Dzieje sie tak, gdy wylaczysz synchronizacje pionowa "VSync". W grach dla efektu plynnosci powinno sie stosowac opcje VSync=On, poniewaz tylko wtedy ilosc renderowanych klatek (FPS) "zgadza sie" z iloscia klatek na sekunde wyswietlanych przez monitor (Hz). Ogromna wiekszosc sprzedawanych obecnie monitorow to 60 Hz (mowa o FullHD), tak wiec juz wiesz, skad moja granica 60 FPS podana na samym poczatku.
Jesli chcesz miec wieksza ilosc klatek na sekunde w tej grze, to musisz zrobic jedno z ponizszych:
* kupic monitor z mniejsza rozdzielczoscia od FullHD (jak np. 1600x900), ktory odswieza ekran z czestotliwoscia 75Hz, wowczas mozesz grac z 75 FPSami w calkowitej plynnosci (VSync=On).
* kupic monitor pozwalajacy odswiezac czesciej obraz, jak np. 120 Hz albo 144 Hz - sa to rozwiazania drozsze, ale wowczas musisz miec tez sprzet pozwalajacy generowac tyle klatek na sekunde, gdyz nic dobrego nie wyniknie, gdy "baza" - czyli sprzet generuje obraz 90-100 FPS, a monitor bedzie to wyswietlal w 144 Hz.
* kupic monitor posiadajacy obsluge FreeSync (tansze) albo G-Sync (drozsze) i wowczas problem synchronizacji jest rozwiazany sprzetowo - jednak musisz miec dedykowana do tego karte graficzne (4770 jest za stary).
Co do zasilacza, to model 430-450W bedzie dobry, oczywiscie firmowy: COrsair, Thermaltake, BeQuiet. Podaj na razie rozwiazanie, ktore najlepiej CI pasuje (czy ewentualnie zostajesz przy obecnym monitorze i wybierasz 60 FPS i wymieniasz tylko zasilacz) ?